Skuteczność reklamy

Reklama stała się dźwignią handlu. W dzisiejszej rzeczywistości zajmuje moim zdaniem pierwsze miejsce kiedy staramy się wybrać towar lub usługę pośród setek jej podobnych. Coraz trudniejszym zadaniem jest wybranie tego co zaspokoi nasze oczekiwania. Jest tyle produktów, że wielokrotnie reklama usilnie namawia osobę na kupno niepotrzebnego do niczego towaru. Wielokrotnie spotkałam się z nietrafionym zakupem który wywołany był wpływem reklamy. Skuteczność reklamowanego produktu znacznie wzrasta jeśli chodzi o masowego nabywcę. Reklama wyznacza często trendy w modzie. Dzięki niej pod wpływem chwili często podejmujemy decyzję zakupu.Uważam jednak, że dobrym rozwiązaniem są kampanie społeczne. Mają one na celu wyostrzenie ludzkiej wrażliwości na krzywdę bliźniego. Zadanie kampanii społecznych niweluje ogólny zły moim zdaniem wpływ reklam na chęć posiadania przedmiotów. Reklama jest znana ludzkości już od czasów starożytnych gdzie zwykle wypisywano ogłoszenia na murach budynków. Dzisiejsza reklama ma rozbudzić chęć posiadania.

Podobne artykuły

  • Reklama w internecieReklama w internecie Internet to medium, które pozwala na dotarcie do praktycznie nie ograniczonej ilości potencjalnych klientów. Bardzo łatwo się tam odnaleźć pod warunkiem, że będziemy wiedzieli w jaki […]
  • BilboardyBilboardy Zwłaszcza w dużych miastach istnieje bardzo dużo miejsc, w których praktycznie ciągle jest ruch. Najczęściej są to jedne z najbardziej ruchliwych skrzyżowań w całym mieście. Taka reklama […]
  • Dzięki reklamie można odnieść sukcesDzięki reklamie można odnieść sukces Reklama może być rzeczywiście źródłem sukcesu, ponieważ nie mało jest sytuacji,w których dążymy do realizacji swoich celów firmowych, biznesowych, ale coś nam po drodze nie wychodzi. Być […]
  • Reklamy na telebimachReklamy na telebimach Chyba nie ma takiej osoby, która nigdy nie ujrzała by przy drodze reklama na wielkich telebimach czy tablicach statycznych. Takowe reklamy w zasadzie wszędzie nam towarzyszą, nie mniej […]
  • Wpływ mediów na popytWpływ mediów na popyt Wszechobecna w mediach reklama ma wpływ na postrzeganie przez nas świata. Powstają dzięki niej sztuczne podziały na osoby lepsze i gorsze. Uzależniamy swój status społeczny od posiadania […]
  • Reklama według Ottona KleppneraReklama według Ottona Kleppnera Książka zatytułowana „Reklama według Ottona Kleppnera” jest według znawców mediów jedną z najbardziej aktualnych publikacji na temat reklam oraz obecnego etapu ich rozwoju. Wszystko wokół […]